søndag 29. november 2015

Alle gode ting er tre...

Før ulldotten ble født strikket jeg en blårompers fra Sandnes fordi blåfargen var så fin, når ullmenningen var født strikket jeg en grå (sånn i tilfelle vi fikk gutt kunne jeg ikke gi vekk den fine blåfargen) Så når ulldotten viste seg å være en jente kom rompersen atter engang på strikkelisten.



Siden alle rompersene hennes fra den første tiden var grå valgte jeg å gå for litt mer farge. Garnet er fra drops, baby merino 82 gram 6-9mnd, mønsteret som sagt fra Sandnesgarn. Ikke fordi jeg bryr meg sånn veldig men jeg synes denne rompersen er utrolig lik den ministrikk har lagt ut som "sin" ?

Her strikkes det jevnt og trutt men bloggingen er det ikke så mye motivasjon for blir som oftest at jeg legger ut et bilde på instagram, kanskje min tid er over.

Stine

9 kommentarer:

  1. Så utrolig fin den er - og ulldotten er jo bare NYDELIG!!!! Så kos med strikk til små :-)

    SvarSlett
  2. Jeg liker både rompersen og ulldotten jeg også! Søt baby som kler den fine rompersen kjempegodt!

    God søndagskveld og førjulstid fra Ingunn

    SvarSlett
  3. For ein nydeleg ulldott, og flott rompers du har strikka :)

    SvarSlett
  4. Nydelig liten ulldott! Enig med deg ang det med ministrikkromperen, jeg tenkte umiddelbart at det var litt for likt sandnes sin. Mulig denne her er noe mer detaljert og på tynnere pinner, men likevel. For øvrig også enig ang blogging og motivasjon - og ikke minst tida! Siden sist har det tittet fram en liten ulldott hos meg også, og det ble ikke mer bloggetid av det, akkurat;)

    SvarSlett
  5. Skjønn ulldott i skjønn rompers! :) Syns det er en del rimelige like mønster fra ulike hold, men jeg har mistet kontrollen. Så mye fint å strikke der ute. Kos deg med gullet - og pinnene mellom slagene :D

    PS - om du har tid til å strikke i disse førjulstider, så har jeg en giveaway - kanskje du kan bli den heldige vinner av litt deilig garn & kakao? ^_^

    Nyt førjulstiden! :D

    SvarSlett
  6. Kjempefin! Ulldotten din er nydelig♥
    Håper du fortsetter å blogge, jeg liker å besøke deg:)
    God helg Stine:)

    SvarSlett
  7. Hej, jeg kan ikke rigtigt finde dine kontaktoplysninger på bloggen. Er det muligt for dig at sende en mail til blog@woolspire.com? Det drejer sig om muligt sammenarbejde.

    Med venlig hilsen
    Casper.

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...