søndag 11. januar 2015

Ufrivillig bloggpause!

Vi er altså uten nett, men ikke uten garn og pinner, strikking pågår men bloggingen må la seg vente til nettet er på plass igjen. Nytt nett og nytt hus, oppussing, flytting og hverdag går i ett om dagen, men noen lette strikkepause er det tid til innimellom.

Garnet er pakket ned og en hådfull (to kasser) med bøker og garn er fint reddet fra flyttegapet og sikrer om ikke så variert så blir det strikking i disse oppussings tider :)

Er innom å ser litt på andre blogger, men med dårlig mobilnett går det ikke an å kommentere, jeg kommer sterkere tilbake.


Stine

4 kommentarer:

  1. Og jeg gleder meg til du kommer tilbake!
    Lykke til med alt sammen så lenge!☺

    SvarSlett
  2. Da er vi i samme bås! Garn og strikkebøker er pakket ned og er klar for flytting. Skal bli godt når alt er på plass og det gjør vel du også :) Lykke til!

    SvarSlett
  3. Lykke til med flytting. Jeg gleder meg til du kommer tilbake og vise alt du har strikket i bloggpausen din :)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...