lørdag 13. desember 2014

Selbu strikkebok

Bedre seint enn aldri må jeg juble litt og glede meg over vinnerlykke hos tovrange der jeg var så heldig å vinne den nye Selbu strikkeboken! Tusen takk! Mange fine skatter i denne boken, fra votter, sokker og gensere er det litt for en hver smak. Trodde boken skulle være mye mindre, husker jeg rett er det rundt 300? sider med strikkeinspirasjon!



Merkelig nok er jeg veldig glad i tradisjonelle mønstre, men strikker veldig lite av det. Heldigvis fyller mormoren på 1 åringens garderobe med slike herligheter!

Vi er over halveis til jul og nedtellingen til hjemreise til byen mellom de 7 fjell er begynt (med å vaske haugevis med klær)! Etter jul overtar vi nytt hus og oppussingen vil nok erstatte mange strikketimer i et par måneder, vi er spente!

Stine

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med fin bok! Så spennende med nytt hus på gang:-) Ha en fin førjulstid! Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  2. Lykke til med flytting! :D Det blir spennende :)

    SvarSlett
  3. Så deilig å vinne! Gratulerer med nytt hus og lykke til med flytting. Vi har også nylig flyttet, stas med ny bolig:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med boka! :) Så moro da :)
    Den er jeg veldig nysgjerrig på altså!! Har litt lyst på den ;)
    Så spennende med flytting, lykke til :)
    Håper du har en koselig førjulstid :)

    SvarSlett
  5. Godt nyttår! Lykke til med flytting! Men noe strikk dukker det vel opp her...?☺

    SvarSlett
    Svar
    1. JA strikking vil komme når jeg får interenett igjen :O Rart å leve uten hehe

      Slett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...