tirsdag 9. september 2014

Høst = nye strikkebøker

Trenden har satt seg og strikkebøkene kommer som perler på en snor om høsten, til stor glede for meg, og kanskje deg?


Denne høsten har to strikkebøker allerede flyttet inn i min langt fra tomme strikkebok hylle, "strikk mer til nøstebarn" og "strikk til mamma og mini". Dette er to oppfølgere av bøker jeg har brukt masse "strikk til nøstebarn", som jeg forresten mener er et må ha for alle strikke glade, og "guttestrikkeboka" som inneholder mange skatter for jente mammaer også :)



Har enda ikke begynt på noe fra bøkene siden jeg må snuse litt på nye bøker før jeg greier å bestemme meg, men mange fine mønstre å velge mellom. Det mest "negative" for meg er at "strikk til mamma og mini" inneholder mange tykke plagg, altså strikkefasthet på 22 og nedover, jeg synes personlig at detter blir fort litt tykke og varme plagg og mindre brukt hos oss, men ikke verre enn at en kan mikse og trikse litt for plaggene er da så fine! Jeg liker meg vel bare best på pinne nr 3 ;)


Stine

5 kommentarer:

  1. Gøy med nye strikkebøker! De står på ønskelista, begge to-håper å få dem til brusdagen seinere i høst :) gleder meg til å se hva du strikker av dem.

    SvarSlett
  2. Veldig mange fine nye oppskrifter og bøker for tiden! Jeg liker godt retrostilen. Ønsker meg disse jeg også. Kos deg med bøkene! :-)

    SvarSlett
  3. Artig med nye strikkebøker. og det er jo sååå mange fine i salg for tiden! :)
    Tror aldri min ønskeliste har vært såå lang ;)
    Disse to du skriver om står høyt på lista mi også :)
    Håper du får en fantastisk helg :)

    SvarSlett
  4. Mye flotte bøker, men altfor lite tid til å strikke alt… God helg og Happy Knitting til deg!

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...