søndag 24. august 2014

Jeg baner meg vei...

Jeg prøver å bane meg vei gjennom nøster som har flyttet inn i lageret mitt, jeg prøver å se kreativiteten og potensialet, noen ganger kommer det små lysglimt av inspirasjon og noen nøster forvandles til et plagg. Denne gangen var det 179 gram drops I<3you som ble til en enkel vest fra pickles. Ingen bomullsstrikker, men plagget ble mykt og godt. Strikket størrelse 4 år, tror det er en nærmere 2-3 år. Pickles er små i størrelsene!


Kleshengeren kjøpte jeg på årets ferie tur til Italia, den søteste lille barnebutikken med utrolig mange flotte leker for småfolk. Også disse her da, to stykk ble med hjem, en favoritt hos ettåringen med pippip på.

 

 Så nå er det bare å begynner på barnehageull, jeg som hadde så god tid, heldigvis er det meldt fint vær denne uken så ikke akutt behov... enda ;)
 
Stine

9 kommentarer:

  1. Så flott den vesten ble:-) God søndagskveld! Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Så fin vest! Likte godt de gule knappene mot det grå :) Og søt henger og da, skjønner godt jenten din liker den :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin! Knappene var virkelig prikken over i'en♡ Så kjekt å få brukt lagergarn! Det har jeg lyst til å få til også;)

    SvarSlett
  4. Disse vestene har jeg strikket flere av også. Perfekt for å få brukt opp litt rester/overskuddsgarn. Men helt enig - de er små i størrelsen.
    Ønsker deg ei riktig fin uke!

    SvarSlett
  5. Det kan være moro med strikkelager når man må bedrive litt "bunden kreativitet", heller enn å kunne velge mellom alle garn, farger og mønstre i hele verden. Denne jakka ble jo kjempesøt :D

    SvarSlett
  6. Søt vest:) Kjekt å få brukt opp litt lagergarn, det må jeg også prøve på snart. Herlig kleshenger!

    SvarSlett
  7. Så søt vest. Du er flink som bruker lagergarn. Jeg hadde garnstopp et helt år og det gjorde bra for slankingen av garnlageret, men nå ser det ut til at kg som ble tatt av er kommet på igjen. Den røde genseren lengre ned på siden var helt nydelig.

    SvarSlett
  8. Flott vest! Pickles har en del kjekke mønster det er sant. Ha en riktig god helg hos dere!

    SvarSlett
  9. Flott vest! Og bra jobba med å bruke lagergarn!

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...