mandag 14. juli 2014

En skulle hatt en hatt, en clover hat.


Det finnes så alt for mange flotte strikkemønster om dagen, og det kommer hele tiden nye. Denne luen har jeg sett på lenge, etter å ha sett eksemplar etter eksemplar av denne måtte mønsteret kjøpes og luen strikkes.


1åringen er stor fornøyd med ny lue, hun tar en på og går rundt med den inne siden ute tempen ikke tilsvarer lue bruk, heldigvis! Jeg er også kjempe fornøyd med luen, nydelig mønster og kjekk å strikke. Vi må nok ha flere slike i andre farger.



Mønsteret kjøper en på Ravelry, se her! Det er på engelsk, jeg er ingen engelsk strikker, men dette gikk helt fint. Strikket den i baby merino fra drops på pinne nr 3, 12-24 mnd passer helt fint til min 1 åring. Vanskelig å se fargen på bildene, den er mintgrønn.  Må bare nevne den nydelige sommerdrakten fikk hun av fetteren til ullpappaen når hun ble født, han kjøpte den i Singapore på jobb reise
Stine

12 kommentarer:

  1. Så søt! Den lua der er virkelig fin, ja:)

    SvarSlett
  2. Nydelig lue og skjøn jente =)
    Helt enig, nye fine mønstre som gir strikkekløe dukker opp HELE tia, og køen bare vokser og vokser...

    SvarSlett
  3. Det var ei flott lue, må nok inn og ta en titt på det mønsteret!

    SvarSlett
  4. Deilig mønster, vakker er lue og søt er jente.
    Ja jeg har i hode masse mønster også :-) og må bestemme meg - hva strikker jeg??? ... så mye er!!!
    Ha riktig fin sommer fortsatt med sol, glad, moro og strikketøy. Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  5. Den lua er så nydelig! Skjønner godt du måtte strikke en av den!

    SvarSlett
  6. Aldeles nydelig! Dette mønsteret er så flott!

    SvarSlett
  7. Se der ble det lue på ullprinsessa! Nydelig farge du har valgt♡ Det mønsteret er såå fint!

    SvarSlett
  8. Fin! Det mønsteret er veldig gøy å strikke også :)

    SvarSlett
  9. Utrolig nydelig lue! Enig, den MÅ du bare strikke flere av. :)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...