torsdag 1. mai 2014

Storesøstergaver må til!


Midt oppi alt styret slo det meg at det er to frøkner som blir storesøstre og de må da få en gave! Er ikke hverdag man blir storesøster. Gavene måtte være enkle, tiden til levering var knapp, så knapp at de ble levert med budbringeren (min bestefar) i en plastpose for moren å selv måtte pakke inn.

Kanten ble heldigvis strekt når luen kom på..

 Det ble to luer fra nøstebarnboken, strikket i silja fra gjestal (63+57 gram) en til hun på 4 år og en til 2 åringen. Barnehage luer til å kaste rett i maskinen for snart trebarns mammaen med gård må være perfekt. Heklet rundt en kant på luene, lilla til eldste mann med sommerfugl knapp på og gul med bie til minste store søster. Broderte på en liten flygebane for krypene.


Og så er det bare å beklage bildene, uff, tatt på stuebordet før de ble kastet i plastposen, lite sjarmerende. Prøvde ene luen på filletante-gullet mitt og hun ble så fin i den, bildene der i mot :/

Luen er ikke skeiv den bare ligger slik, uff uff uff...

Stine

13 kommentarer:

  1. Så fine:) Nyttige og deilige gaver:)

    SvarSlett
  2. Såå fine! Like godt pynten! :D

    SvarSlett
  3. Hehe.... jeg kjenner meg så igjen, vi vil jo så gjerne legge ut fine bilder men det er ikke alltid tiden strekker til. Men jeg synes ikke du skal fortvile! For det er lett å se at luene ble kjempefine, og jeg synes virkelig det gjorde seg med de detaljene:) Flotte storesøstergaver! som ikke ser ut som hastverk arbeid;)

    SvarSlett
  4. Kjempesøtt med 'flaksepynt'! :)

    SvarSlett
  5. Så søte:-) Koselig med storesøster-gaver da!

    SvarSlett
  6. Så moro med flyvebaner, det var en kjempegod ide!

    SvarSlett
  7. Så fine! Tenker de små storesøstrene blir glade for disse! Veldig kjekt at noen husker på dem også. Det er litt stusslig å være storesøsken når bare babyen får gaver.

    SvarSlett
  8. Så søte og fine detaljer det var på luene! Må jo falle i smak :)

    SvarSlett
  9. Så fine luer! Det gjorde seg skikkelig med den heklede kanten i annen farge og de søte detaljene!

    SvarSlett
  10. Ordentlig fine storesøstergaver!

    SvarSlett
  11. Eg berre elskar bielua! Så utrulig søt!

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...