lørdag 8. mars 2014

2 X Blogg hurra på kvinnedagen!

 
Så da sitter jeg her igjen, et år til er gått siden jeg valgte å skaffe meg strikkeblogg, at det ble på kvinnedagen var nok ikke planlagt men en artig sammenkomst. Selv om menn strikker så vil jeg uansett si at det er en fin kvinnekunst. Jeg tror jammen meg det blir et strikke-blogge-år til. To år med strikkeblogging er kanskje ikke mye å skryte av, men kjekt er det uansett :)


Når jeg begynte å strikke fikk jeg gjerne litt rare blitt og en liten bemerkning over at "er ikke strikking litt "tantete", det er fint altså men litt tantete? kanskje?" Nå er plutselig ikke strikking tantete lengre og nye strikkere dukker stadig opp, ingen rare blikk om en nå spør om folk strikker ;) Strikkeblogging startet med at det var kjekt å dele den en strikket med noen som faktisk brydde seg om strikking, og jeg er vel som alle strikkebloggere meget glad når noen tar seg bryet med å kommentere, og sier en at en liker det jeg har strikket er det enda kjekkere. Er vel ikke å stikke under en stol at mennesker flest, strikker eller ei, liker å få komplimenter for det en gjør, meg selv inkludert!  ;)


Jeg takker for alle som tar turen innom og for de som gidder å legge igjen et lite spor. Jeg ser frem til gode strikke stunder etter som strikkelisten min aldri krymper.

Ha en flott kvinnedag både dere som er kvinner og dere som beundrer kvinner ;)

Stine

19 kommentarer:

  1. Håper du fortsetter å blogge i mange år fremover. Det er veldig kjekt å følge bloggen din :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 2-årsdagen. Du lager såå mye fint! Gleder meg til fortsettelsen :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med bloggbursdag! Det er utrolig flott og inspirerende å følge bloggen din! Gleder meg til å følge deg og la meg inspirere enda et år:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med bloggen 2 år! Inspirerende blogg du har, kjekt å være følger når du lager så mye fint!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med bloggbursdag, håper på mange flere innlegg. Du inspirerer.

    SvarSlett
  6. Gratulerer, Alltid kjekt å stikke innom her, kos deg i helgen, klem fra Beth

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye! Og takk for god inspirasjon - jeg stemmer for at du fortsetter med bloggingen i to nye år, minst! ;D

    SvarSlett
  8. Gratulerer med både blogg og kvinnedagen! Den lyseblå saken der var alldeles nydeleg, kva for mønster er det?

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er lilla ;) Men ja det er en lillies top fra boken babystrik på pinde 3, selges på nettet og enkelte butikker med sandnes garn :)

      Slett
  9. Jeg ser fram til å fortsette å følge bloggen din og alt det fine du lager :) God helg!

    SvarSlett
  10. Hipp hipp hurra, gratulerer så mye med 2års dagen :) Jeg gleder meg til fortsettelsen og håper du holder på i mange år til

    SvarSlett
  11. Gratulerer med 2-årsjubileet. Gleder meg til å følge deg de neste to årene også :-)

    SvarSlett
  12. Gratulerer med jubileum. Det er alltid spennende å se hva for noe fint du har laget :)

    SvarSlett
  13. Gratulerer med bloggbursdag! Det er kjekt å dele med andre likesinnede på denne måten. Ønsker deg et godt nytt bloggeår:)

    SvarSlett
  14. Hurra for enda et strikke-blogge år! Jeg er stor fan av deg, bloggen din og ikke minst alt det fine du strikker. Jeg finner stadig inspirasjon hos deg☺ Gleder meg til å følge deg videre!

    SvarSlett
  15. Gratulerer med vel overstått blogbursdag! Så kjekt at du vil fortsette! Jeg gleder meg til å se alt det fine du kommer til å strikke i året som kommer. Genseren på det siste bildet er kjempefin! (Hvilket mønster er det?)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er islenderen i knit for your kid, denne er strikket i tynnere garn men modellen er egentlig fra 2 til 8 (tror jeg)

      Slett
  16. Litt sånn på etterskudd - gratulerer med toårsdag og kvinnedag:D

    SvarSlett
  17. Gratulerer med to års dag - jeg liker bloggen din godt og gleder meg til å fortsatt følge deg. Go strikking :)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...