fredag 11. oktober 2013

Rettelse fra Holme Samsøe, har du fått den med deg?

" RETTELSE! Øv, man skal passe på med at kalde noget for ret nemt. Der er desværre en fejl i diagrammet til Ret nem raglan fra Børnestrik på pinde 3½-4 (1.oplag). Den yderste maske i trekanten skal strikkes vrang på de lige omgange - ikke ret. Har du bookletten, håber jeg, du vil sætte de manglende prikker - markeret med blå i diagrammet herunder. "
 
RETTELSE! Øv, man skal passe på med at kalde noget for ret nemt. Der er desværre en fejl i diagrammet til Ret nem raglan fra Børnestrik på pinde 3½-4 (1.oplag). Den yderste maske i trekanten skal strikkes vrang på de lige omgange - ikke ret. Har du bookletten, håber jeg, du vil sætte de manglende prikker - markeret med blå i diagrammet herunder. Beklager!
 
Dette la de ut på siden til Lene Holme Samsøe og jeg tenkte egentlig bare å dele det videre til andre strikkere der ute :) Alltid kjekt å få tips om feil i mønstrene :)
 
No koser jeg og ullprinsessen oss i Bergen, litt små syke, men blir godt passet på! God helg! :)
 
Stine

2 kommentarer:

  1. Å, tusen, tusen takk for tips. Nå må eg jo sjølsagt også sjekke ut sida der du fann dette:)
    Takk for ein superkoselig blogg du lagar!

    SvarSlett
  2. Takk!! Takk!!! Har vurdert å strikke denne :-)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...