mandag 21. oktober 2013

For dem som ikke strikker selv...

... og har lyst å gjøre noe godt samtidig som en holder seg varm, se på Lovely planet ! Masse fine strikke produkter :)
 
 

"Ullvarene til Lovely Planet
er håndlaget av voksne
kvinner i Nepal som får
ekstra betalt av Lovely Planet"






 
Lånte tre av bildene fra nettbutikken og håper det går fint. Er ikke sponset for noe "reklame" av de, men syntes rett og slett at det var et fint prosjekt som jeg ønsker å videre formidle til de som måtte falle innom bloggen min. Håper dere er med å spre budskapet, uansett så ønsker jeg dere en god og ullend dag :)


Stine


5 kommentarer:

  1. Tror jeg har kjøpt noe derfra - kjøpte 2 små punger/vesker på Røros i fjor, og jeg mener de var fra Nepal. Ligner i hvert fall veldig på den røde du viser øverst:) Kjempefine! Fin ulldag til deg også;)

    SvarSlett
  2. Så flott prosjekt, veldig fint alternativ til dem som ikke strikker selv! Happy Knitting!

    SvarSlett
  3. Koselig å spre sånne prosjekter :)

    SvarSlett
  4. Flott prosjekt, vinn vinn for alle involverte! :)

    Nydelig hjerteplagg under her. Synd med den vaskingen, det er veldig upraktisk - men så lekker! Godt du har gavekurv til mange anledninger ;)

    Nyt dagen!
    Eli Kristin

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...