onsdag 31. juli 2013

Jeg vant, jeg vant!!!!

På bursdagen min.. når jeg fylte 300 måneder.. skal sies at jeg nærmer meg 301 nå.. så krysset jeg strikkepinnene og tok et lodd på marihøna sin blogg og ja jeg vant!! Snakk om bursdags-lykke !

Et hurtig bilde bare for å vise herlighetene før jeg skal rydde videre :)

Marihøna fristet med en nydelig premie! Hele seks nøster låg å ventet på meg i en pakke i gangen, hentet av min snille svigerfar når jeg var på ferie.. Og for en lykke å åpne pakken når herlighetene kom frem en etter en :)  To nøster Fabel, et hespe Nøstebarn tretrådsgarn, et nøste Pickles Pure Wool, et nøste Hverdags også slengte hun på et nøste med Shilasdair luksusgarn! JA rene luksusen med så mye garn og gleden er enda større av at jeg ikke har prøvd noen av typene før :)

Takker og bukker til snille marihøna som du forresten kan finne bloggen til her! Jeg detter til stadighet innom hos Marihøna for ikke bare har hun et søtt navn, hun lager også utrolig mye flott så en blogg anbefaling står på sin plass!

Stine

5 kommentarer:

  1. Deilig premie, gratulerer :)

    SvarSlett
  2. Så bra det falt i smak :) Kos deg med garnet!!

    SvarSlett
  3. Grattis med flott premie. Det var ikkje dårlig. Masse herlig garn her. Har prøvd halvparten av det og det er supert garn alt vil eg tro. Kos deg med premien din

    SvarSlett
  4. Så fin premie! :-) kos deg :-)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...