mandag 13. mai 2013

Med pupp på vift..

Med en ny sjef i hus kommer mange nye situasjoner, en av dem er kravet om å vifte med puppen i tider og utider fordi sjefen er sulten! Desperat turtalsendring på biltur, byssing i selskap og små jogging på trilletur, sorry sjefen har talt puppen bør snart vise seg! Sant skal sies at jeg er blitt god på små jogging hjem fra trilletur når dynen begynner å leve sitt eget liv i vognen!


MEN det jeg egentlig skulle frem til er at jeg har fått eller ullprinsessen har fått seg puppelue! Noe så festlig! Gaven dumpet ned i postkassen vår fra søte Susanne (takker!) Selv om amming med lue er litt i varmeste laget selv for en ullprinsesse så er luen god på trilletur siden den er tykk, myk og derfor meget god :) Perfekt passform og ingen protester fra prinsessen :)


Dette bilde nekter å snu seg så dere får vippe litt på dataen eller hodet ;)
Har også vært å snopt litt på drops salget, men må nok en tur til :) Et prosjekt er snart klar for å vise dere så litt strikking blir det selv med en meeeeeget våken sjef som helst skal ha kos, her i hus er det virkelig kosemoseoverdose på alle!

Stine

17 kommentarer:

  1. Neida, trenger ikke å vippe på bildet - det står i riktig puppestilling :D Så morsom lue!

    SvarSlett
    Svar
    1. HAHA det tenkte jeg ikke på! Men helt sant! :)

      Slett
    2. :) Forresten: Beklager at jeg har vært så treg med å oppdatere blogrollen min, du er der nå!

      Slett
  2. Haha,kul lue :) Høres ut som dere koser dere med de nye, travle!

    SvarSlett
  3. Så her lue og så herlig med masse kos kose tid. Det er travelt men fantastisk med sånne små nurk i huset. Godt att du får strikka litt innimellom også. Fortsett emd kosen du .

    SvarSlett
  4. Hihi, kjempesøt lue! :)
    Jeg har Dropssalget i bakhodet hele tiden, men har enda ikke kjøpt noe. Men jeg MÅ jo bare det, må jeg ikke? ;)

    SvarSlett
  5. Haha, herlig:-) Kul puppelue!

    SvarSlett
  6. Utrolig kul! Og den passer jo perfekt til et diende barn :-)
    Jeg har bestilt en del på drops-salget, men må nok ha mer... (garnlageret vokser i veldig utakt med det som blir strikket...)

    Ønsker deg en fiiin dag:-)

    SvarSlett
  7. Haha! Så kul Puppelue:)) Ja det er vel litt jogging hit og dit for å please sjefen;)

    Kos deg videre med prinsessen!

    SvarSlett
  8. Pupp på vift er vel den nye hobbyen nå ja, kan jeg tenke meg! :D Og puppelue ser ut til å være godt å ha! Får du til å strikke mens du ammer? Det hadde jo vært genialt om man fikk til det! :D

    SvarSlett
  9. Haha, du skriver så morsomt, situasjonene lyder velkjente....
    :O)
    og jeg må si den luen var jo et scoop, kjempemorsomt påfunn til
    ammesituasjonen....
    Og bildet står jo riktig vei - fra naturens side vel?

    Kos deg med den lille sjefen!

    Nina :O)

    SvarSlett
  10. Kniiiis...den var bare helt herlig! :)

    Herlig tid du har nå ♥

    Klem

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye med ei lita (g)ullprinsesse! Kan tenke meg det blir litt babystrikk nå ja :) Skjønner nesten ikke at du klarer å velge - det er jo såååå mye fint til de små!

    SvarSlett
  12. Hi hi! For en fantasi! Dropssalget skal unngås for enhver pris dersom jeg skal klare å strikke ned lageret i overskuelig fremtid. Nyt prinsessa! Andreas er snart 10 måneder og jeg forstår ikke hvor tiden ble av.

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...