tirsdag 7. mai 2013

Lillies top

Heftet "Babystrik på pinde nr 3" inneholder så utrolig mye fint og etter Bella tunikaen måtte det bli en "Lillies top" før jeg kunne gå videre til et annet hefte kommer nok fort tilbake til dette heftet! Eneste dumme med dette mønsteret er at det ikke finnes en 3-6 mnd størrelse og valget falt derfor på 6-12mnd så må nok vente litt før denne kan brukes.


Enkelt og greit mønster å følge, eneste var at ammetåken slo litt inn og gav meg litt ekstra arbeid fordi jeg ikke leste mønsteret godt nok, men feilen er rettet og vesten ble ferdig :) Igjen er det deilige Baby merino fra drops som er brukt og til denne toppen gikk det med 87 gram av lys lilla og tre perlemors knapper.


Eneste skumle denne måneden er at drops har salg på masse flott garn, et par prosjekter til ullprinsessen må nok planlegges, garn kjøp med mening er vel lov ;)

Stine

23 kommentarer:

  1. Nydelig topp! Vest er et veldig praktisk plagg til babyer, særlig når de begynner å ligge mye på golvet, husker det var et favorittplagg i den tida:)

    SvarSlett
  2. Flott topp og fargevalg:) Jeg har også vært og handlet garn på salg, og det kommer nok til å bli en del til. Det var den garnslankingen :)

    SvarSlett
  3. Så skjønn! Jeg holder også på med en slik en - det heftet er virkelig en liten skatt:-)

    SvarSlett
  4. Aldeles nydelig trøye! Likte farge-, garn- og knappevalg. Har selv strikket denne flere ganger, og flere blir det nok! Jenta di kommer til å kle denne!

    SvarSlett
  5. knallfin topp. Ja det er lov med garnkjøp når det er tilbud. skal prøve å handle litt eg og snart tror eg.

    SvarSlett
  6. Det heftet har jeg også endelig skaffet meg! utrolig mye fint! kjempefin farge på denne toppen!

    SvarSlett
  7. For en nydrlig vest! Utrolig fint flette/ strukturmønster på bærestykket!
    Tiden går så fort, så plutselig er den passelig :)

    Ha en tin kveld!

    SvarSlett
  8. Den var bare nydelig!!!
    Klem :)

    SvarSlett
  9. Kjempe søt den var. Veldig søte fletter. Det salge har jeg også fått med meg.... Trenger jo egentlig ikke noe nytt ullgarn, men jeg gjorde fort det likevel. Rart det at det alldri blir tomt i kurven.

    SvarSlett
  10. Ajaj -dette Drops-salget er skumle saker! Jeg har alt for mye garn men fristes stadig av mere...;)
    Nydelig vest! Kjekt med plagg som kan brukes senere også, de små gullklumpene vokser jo så fort.

    SvarSlett
  11. Superfin! Denne står på min strikkeliste og:) SIden ammetåken snart inntar meg, skal jeg passe på å lese oppskriften nøye før jeg starter, hehe:)

    SvarSlett
  12. Ah, superfin! Elsker flette/hullmønsteret, helt nydelig :) Nei nå må det produseres prinsesser i min omgangskrets snart, er sååå mange fine babyprinsesse-plagg jeg har lyst til å strikke.. :)

    Fin kveld til deg
    Klem

    SvarSlett
  13. Kjempesøt vest i nydelig farge! Riktig et stasplagg som er ei prinsesse verdig!

    Fortsatt fin onsdagskveld!

    Klem

    SvarSlett
  14. Veldig flott vest. skal si du er flink altså.
    Klem

    SvarSlett
  15. Nyydelig! Denne toppen er så vakker:) En rosa variant er på vei på pinnene mine

    SvarSlett
  16. Denne er så fin og med det garnvalget kommer mønsteret så godt frem. Drops-salg er farlige saker, ja...

    SvarSlett
  17. Så fint! Har strikka denne sjølv i same garn og farge, og elsker den! :)

    SvarSlett
  18. Denne ble virkelig flott!
    Spørs om den ikke må på lista mi, hihi...

    God helg :)
    klem

    SvarSlett
  19. Åh, så nydelig! Det heftet der må være århundrets fineste, altså! Kjekt at du ville bli med på giborten min :)

    SvarSlett
  20. Som alltid er det nydelig det du strikker! Likte fargen godt:)

    SvarSlett
  21. Fiiin vest! Og kjekt å se den ferdigstrikket et annet sted enn i heftet også, da blir det nok en slik vest på pinnene her også etterhvert ;-)
    Ha en fin søndag :-)

    SvarSlett
  22. Nydelig vest og veldig fin farge. Jeg har enda ikke fått hendene i det heftet, men har flere ting jeg har lyst til å strikke fra det.

    Jeg skal i hvertfall holde meg langt unna garnsalg. Er absolutte helt nødt til å strikke opp noe av alt det garnet jeg har :-)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...