mandag 29. april 2013

Hentesettet til Ullprinsessen

Til ullungen hadde vi selvfølgelig hentesetene klare, jeg kunne nok ha strikket dem selv, men gav oppgaven videre til den kommende bestemor, som absolutt ikke var vanskelig å be. Det baby blå settet ble sendt hjem igjen mens prinsessen ble i kledd rosa-rosa-rosa. Ingen tvil lengre, vi hadde fått en liten jente :)



Er noe ekstra fint med disse små når de får på seg noe strikket <3 Og heldige oss har allerede fått flere sett, har nesten luksus problem med at det er for mye å velge mellom ;)

Stine

24 kommentarer:

  1. Nydelig! Både prinsessen og strikkesettet!

    SvarSlett
  2. Nydelig sett og en fantastisk ull-prinsesse!
    Nyt tiden, den går så alt for fort...

    SvarSlett
  3. Herlig jente og veldig fint hentesett:) Likte også veldig godt blå toppen i forrige innlegg!:)

    SvarSlett
  4. Nydelig hentesett og nydelig jente. Passet fint sammen dei to der :0). Flink mormoren til å strikker ser eg. Er no kjekt å strikke slike sett da. Kos dere videre emd den lille

    SvarSlett
  5. Nydelig fin ullprinsesse i lekkert tøy! Gratulerer med skjønnheten :)

    SvarSlett
  6. Det var en fin rosafarge på det settet. Og fin baby :)

    SvarSlett
  7. Bedårende! Både ullprinsessen og det flotte settet! Enig med deg i at det er noe eget med små babyer kledd i flotte ullklær! Heldige deg som har så mye å velge i! Og gratulerer med jenta!

    SvarSlett
  8. Heeeeelt nydelig ullprinsesse i rosa ♥

    SvarSlett
  9. Å så nydelig! Og vakkert hentesett - den jobben er bestemors her i familien også :)

    SvarSlett
  10. Så nydelig, både hentesettet og innehaveren:-)

    SvarSlett
  11. Kjempesøtt sett på en utrolig vakker pike :) tenk å være så heldig at man nesten har for mye ull! Jeg er så enig med deg, ull + nyfødt = sant <3

    SvarSlett
  12. Så deilig å ha nok ullklær til disse helt nydelige nyfødte. Bruk alt du klarer, de vokser så alt for fort :-)

    SvarSlett
  13. Så nydelig, gratulere med prinsessa!

    SvarSlett
  14. Så utrolig skjønt hentesett! Fantastisk å ha andre som strikker til seg:) Og ullprinsessa var jo bare helt nydelig!

    SvarSlett
  15. Nydelig hentesett til ullungen din!♥

    Så heldig du er som får så mange fine strikkeplagg.

    SvarSlett
  16. helt nydelig hentesett på en nydelig ull-prinsesse.

    SvarSlett
  17. Gratulerer med den skjønne lille ullprinsessen! :)Helt nydelig var hun i det flotte rosa hentesettet. Ull trengs visst en stund enda også. Brr! God helg! :)

    SvarSlett
  18. Så nusselig sett! En heldig ullprinsesse:)

    SvarSlett
  19. Gratulere så masse med en nydelig liten prinsesse :) Hentesettet jeg strikket ble aaaalt for stort til vår lille prinsesse, men da har hun det senere :) Hun er også så heldig å ha fått masse hjemmestrikket hos venner og familie i tillegg til at jeg har strikket en go del, så kjenner meg igjen med luksusproblemet <3 Kos deg med den lille!

    SvarSlett
  20. hei :) Er det lov å spørre om oppskriften på hentesettet? Venter selv en liten jente å svigermor vil strikke et sett for meg å har tittet en del på nettet etter et sett som jeg synes er fint.. å det settet der var ja bare nydelig.. Om du vil dele oppskrift eller evt hvor man kan få tak i oppskriften så kan du sende det på mail til meg ? Therese_horven_54@hotmail.com :) Takk :)

    SvarSlett
  21. Hei. Et aldeles nydelig hentesett. Akkurat noe slikt som jeg leter etter. Jeg skal bli bestemor for første gang og vil gjerne strikke noe . Er det lov å spørre hvor tullas bestemor har hentet oppskriften fra?'
    Hilsen Elisabeth
    eligrova@gmail.com

    SvarSlett
  22. Hei.Lurer også på hvor man får tak i denne fine oppskriften til dette hentesettet ?Det var bare nydelig.Hilsen Tove-lill

    SvarSlett
  23. Hvor finner jeg oppskrift på dette nydelige hentesettet? Kan du sende svar til karina.wold@gmail.com

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...