mandag 1. april 2013

50g med hurtig sett


Et lite medlem ble tilført stor familien og en liten gave ble strikket i full fart for å rekke det før de skulle reise hjem til sitt. Og med evig store mengder med et garn baby ull i hver farge stakk jeg hånden ned og tok opp et nøste som var en jente verdig. Lettere nervøs over farge valget må jeg si meg rett fornøyd med resultatet :) Lettstrikket babylue fra nøstebarn og krage fra myk start boken ble gitt :)


Strikket også et par små bedårende tøfler fra myk start boken, men de ble ikke mye bedårende *sukk* og ble derfor ikke tatt med i gaven. Men alt dette ble strikket av et 50 grams nøste med baby ull fra gjestal ! wooop wooop! Måtte litt fjusk til for å få ferdig halsen siden jeg ikke har mer av denne fargen, men det gikk fin-fint akkurat! Er ikke så veldig glad i garn som er mye melert, men i rillestrikk må jeg si at det falt i smak hos meg :)


 
Luen er pyntet med en av mine nye perlemors knapper, kjøpt på ebay *sjokk* ;) Litt hurtig bilder før gaven ble gitt vekk så ingen bilder av de ubedårende tøflene enda og vanskelig å få frem den rette fargen. Håper settet falt i smak for ble bare sendt via via, men en liten gave er gitt så det er vel bedre enn ingenting :) Tanken som teller har jeg lært ;)


Stine

11 kommentarer:

  1. Kjempe fint sett. En koselig gave å få :)

    SvarSlett
  2. Så fint sett! :) Den lua står på strikkelisten min :)

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  3. Lettstrikket lue er så fin og klassisk :) Og eg syns fargevalget var sprekt og gjorde seg godt på denne lua! Vil tru at kvar og ein ville blitt glad av å få dette :)

    SvarSlett
  4. Jeg synes fargen er nydelig! Og en jente verdig, som du skriver! Rillestrikk i dette melerte garnet ble lekkert! Og så søt den ble, den kraven!

    SvarSlett
  5. Kjempefint sett var det - og friskt fargevalg som BØR falle i smak:) Jeg er jo fan av litt melert garn, og synes det var veldig fint på dette settet og:)

    SvarSlett
  6. Dette ble jo helt nydelig og søtt.
    klem

    SvarSlett
  7. Kjempesøtt sett! Elsker fargen, nydelig med skarpe farger til bebisene syns jeg - det er jo alltid så mye duse/lyse farger til de minste.

    Var veldig fint med melert garn til rillestrikk, enig med deg!

    Håper du har hatt ei flott påske.
    Klem

    SvarSlett
  8. Ååååå, så fint dette ble. Likte veldig godt
    Ribbestrikken i den fargen, som for øvrig også var nydelig!
    Fint gi-bort-sett!!

    SvarSlett
  9. Kjempefint! Kult med et knallfarget sett, trenger ikke være pastell alt som skal på en baby :) Tipper det ble mottatt med glede.

    SvarSlett
  10. Jeg syns det var en herlig farge! Skikkelig sprelsk og knalsk:) Jeg er for bruk av mer farger;)

    SvarSlett
  11. Dette så da slett ikke dumt ut! Likte fargespillet i garnet, rosa og rødt sammen er kjempefint :)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...