fredag 8. mars 2013

Blogg hurra!

8 mars 2012 startet jeg bloggen min, et år er ferdig og strikke-blogging er fortsatt like kjekt! Både det å kunne gi andre inspirasjon og ikke minst all den inspirasjonene andre strikke-bloggere gir :) En går aldri tom for ideforslag til farger, garn, mønster og fasonger!

Jeg lærte å strikke når jeg var liten, men det var ikke før jeg lærte mønsterstrikk for 1 1/2år siden at strikke-basille løsnet for fult! Nå lærer jeg stadig nye teknikker og det hjelper godt på å ha en strikkementor i familien, heldigvis har hun god tålmodighet ;) Har fortsatt mye å lære og det blir bare kjekker å strikke hvor mer en kan :)

Så nå er jeg klar for et nytt blogg-år med enda mer strikk! Takker og bukker fint til dem som tar seg tid til å legge igjen en kommentar, det varmer et strikke-hjerte. Kommentarene gjør også at jeg hele tiden finner nye flotte blogger å følge! :)

 
Ha en strikkende-fin dag :)

Stine

12 kommentarer:

  1. Gratulerer med 1årsdagen ;)
    Blogging er en stor kilde til insprasjon, både å skrive selv og lese andres!

    Ha en super helg!

    SvarSlett
  2. Det er en dejlig blog du har! Tillykke med årsdagen ...

    SvarSlett
  3. Gratulerer med jubileum ! Fin blogg!

    Ha en strålende fin kvinnedag og ei flott helg!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 1 års inspirerende og positiv blogging! Du lager så mye fint, og for et tempo du har på strikkinga!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med bloggen og kvinnedagen og!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med dagen både på den ene og andre måten! Takk for at du har tenkt å fortsette å glede og inspirere :-)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med 1-årsdagen! ha en fin helg

    SvarSlett
  8. Gratulerer med ettårs-dagen! Gleder meg til å følge bloggen din videre :)

    SvarSlett
  9. Takk for herlig kommentar på bloggen min! Og må bare si så flink du er! :)
    Pluss gratulerer med dagen på både blogg -og kvinnedag. :)

    SvarSlett
  10. Gratulere så masse med 1 års dagen til bloggen :) Du har en nydelig blogg med masse inspirasjon!

    Ha en fin lørdagskveld :)

    SvarSlett
  11. Hurra for et år!
    Jeg koser meg her hos deg :)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...