onsdag 27. februar 2013

Bittesmå påskevotter


En ventende påske-baby trenger påskevotter! Det sier vel seg selv? Iallfall ble det veldig innlysende når jeg fant det søte kylling mønsteret på nett :) Det er vel kanskje en pingvin, men hvorfor fokusere på usle detaljer ;)

Bittesmå votter til bittesmå hender, usle 12 gram garn gikk med av baby ull fra Gjestal, restene etter troll vesten :) Så nå må en bare satse på at det blir en påske baby, hvis ikke så er ikke den gule kyllingen sååå lysende og satser på vottene kan brukes uansett :) Mønsteret og andre små mønster finner du her!

Stine

13 kommentarer:

  1. De er kjempefine!
    Jeg skal legge opp til et par når jeg er ferdig med de jeg holder på med jeg også. :)

    SvarSlett
  2. Hellandussen -så nydelige!
    Synes de lignet mest på kylling jeg ja, ikke pingvin ;)

    SvarSlett
  3. Så søte votter! Disse må være votter-på-en-kveld, og det liker jeg:)

    SvarSlett
  4. Så søte :)
    Så flink du er som lager sånne små, søte votter med all slags mønster!

    SvarSlett
  5. Supersøte påske(pingvin)votter! :) Det får være en kylling helt frem til påske, og så pingvin etter det da ;)

    Ha ei fortsatt fin uke
    Klem

    SvarSlett
  6. Du har virkelig hatt fart på pinnene i det siste! Utrolig mange fine plagg :) påskevottene var supersøte, og om det ikke skulle bli en påskebaby, så kanskje en vårbaby kan nyte godt av friske, glade farger? Da kan kyllingen fort bli en pingvin igjen ;)

    SvarSlett
  7. Så søte påaskevotter! :) Heldig baby som får disse <3
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  8. Haha! Pingvin eller kylling, who cares! :) De var supersøte!

    SvarSlett
  9. Megasøte! Takk for link!
    God helg! Klem :)

    SvarSlett
  10. Kjempesøte votter :) har du strikket mønsteret eller brodert det på?

    SvarSlett
    Svar
    1. Mønsteret er strikket på :) Tror det hadde blitt mye styr å sy det på :/

      Slett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...