tirsdag 22. januar 2013

Se hva jeg fikk!

I dag fikk jeg en koselig pakke i posten fra Synnøve - bloggeren bak den flotte strikkebloggen With 100% love :) Hun hadde en liten gi vekk på bloggen sin og jeg var en av de heldige vinnerene! Skal si, skal sei!


I pakken lå der to flotte gaver og et søtt lite muffins.. her kjører vi norske ord.. kort :) Gavene jeg fikk var dette søte lyktetrekket, måtte låne bilde av henne for må gå på lite-tomt-syltetøyglass-jakt hos naboen en dag :) Og den nest nederste gryteunderlaget, kjempe fint! Så tusen takk til Synnøve både for gaven og all den inspirasjonen hun gir gjennom bloggen sin :)

 
 
Fikk også en liten gi-vekk før jul og den er under strikking :D Så kommer bilde om ikke så aaaalt for lenge ;)
 
Stine

4 kommentarer:

  1. Hei,
    Gratulerer...heilt nydelig gåve du har fått!!!

    SvarSlett
  2. Kjempefin lyslykt. Så søt med den lille sløyfen. Gryteunderlaget likte jeg også. Så fargerikt og utrolig fint. Hilsen Ingrid

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...