torsdag 31. januar 2013

E det mulig Bella?

Greit nok at jeg er litt treg med å henge med på strikke-bølger, men nå er det andre paret med Bella-votter ferdig, har ingenting med at det første paret med Bella votter ble litt korte og skulle bli en gave.... *kremt* De nye ble nye strikket med en ekstra flette og passet mye bedre :) Liker veldig godt dette mønsteret, kanskje det har noe med at de er strikket på pinne nr 5 og derfor er fort ferdig ;) Også disse vottene er strikket i Lima fra drops, 64 gram fra lageret er borte. Mønsteret til vottene finner man her!


Det komiske i det hele var at når hun fikk gaven så var de nesten litt for store til henne, hun har enda mindre hender enn meg! E det mulig! Men er vel uansett alltid godt å ha noe å vokse i ;) Vottene er blitt brukt og hun har uttrykt glede og selv om hun er av de snille som uansett hadde både brukt og rost vottene så tar man til seg den rosen man kan få ;)

 
Noen bella-ego-votter må det nok også bli!
 
Stine

3 kommentarer:

  1. De var direkte nydelig
    Takk for at du legger til link til mønsteret :D

    SvarSlett
  2. Kjempelekre - det gjør seg med votter som er litt elegante også :) Det er ikke så lett å treffe på størrelsen. Jeg sitter med et oppdrag; å strikke vaffellua i en størrelse større enn den forrige jeg strikket. Skiftet til et pinnenr større, men jeg er jammen ikke sikker på om jeg treffer likevel ;) time will show! god helg :)

    SvarSlett
  3. Sånne votter skal jeg helt klart strikke meg, bare jeg blir ferdig med mitt pågående prosjekt. De ser så gode ut :)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...