onsdag 19. desember 2012

Marius-mania


Jeg, som mange andre, går ikke lei av marius-mønsteret. Denne ligger i lageret og er den første, av mange, med rundfelling, meget praktisk for oss som ikke kan montere! Denne er strikket i størrelse to år med Smart fra SandnesGarn. Er ikke helt glad i det garnet og syntes resultatet lett blir "posete", men fargene deres er helt fantastiske. Liker å strikke kombinasjoner som like lett kan brukes av jente som gutt. Arving av strikkeplagg gir dem noen ekstra år, for det vokses som oftes utav dem før de er slitt.

Julen sprer seg i stuen og gavene er snart ferdig pakket. Har strikket enda en liten julegave og sitter å planlegge hva jeg skal starte på, fin fin før-juls-kos :)


Stine

10 kommentarer:

  1. Nydelig fargekombinasjon! Veldig praktisk å lage noe som kan brukes av både gutt og jente når man først skal bruke så mye tid på noe :)

    Takk for koselig hilsen på luene mine!

    SvarSlett
  2. Nydelig!!! Fine farger sammen:):)

    SvarSlett
  3. Oj for en fin fargekombo! Utrolig fin ble den =)

    SvarSlett
  4. Så herlige farger! Jeg har og strikket med rund sal i høst, kjempefornøyd med å slippe montering ;)

    SvarSlett
  5. Så flotte farger du har strikket Mariusen i! Ha en herlig julehelg hos deg!

    SvarSlett
  6. Så nydelige denne ble, veldig bra fargevalg:)

    SvarSlett
  7. Nyyyydelige farger! Og like fint til jente som til gutt :-)

    SvarSlett
  8. Så nydelig den var! Veldig praktisk med arvevennlige farger - det ligger så mye arbeid bak at det er kjekt at plaggene kan gå i arv :)

    SvarSlett
  9. Veldig fin fargekombinasjon, må nok henge meg på rundfellingen jeg også. Det er ikke såååå gøy å montere :)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...