onsdag 26. desember 2012

I all enkelhet

Heldige meg! Jeg har en sånn en snille katt som tydeligvis kan en ting og to om strikking for Sheldon gav meg nemelig boken "I all enkelhet" av Marte Helgetun til jul, en stjerne i boken der :)
 
Har sett mye på mønstrene hennes og de er rett og slett helt nydelige! Gleder meg til å sette igang med et prosjekt fra denne boken :) Anbefaler alle å ta seg en titt i boken på hjemmesiden hennes, masse flott. Bildene er lånt derfra, satser på at litt gratis "reklame" gir lov til å låne :)
****Strikking pågår****
 
Stine

6 kommentarer:

  1. Så snill katt du har:-)

    Jeg fikk også denne til jul og det er så mye fint, gleder meg til å strikke av den jeg også!

    SvarSlett
  2. Heldig! Jeg har akkurat fått den i samlinga mi jeg også, det klør i fingrene:)

    SvarSlett
  3. Fin gave! Nå vet jeg hva jeg skal ønske meg :)

    SvarSlett
  4. Det var pusen sin det! Boka ser så lekker og delikat ut, fare for at man må strikke alt! :) Tror katten vår har noe å lære, det var veldig få gaver fra henne under treet. Ha en fortsatt fin romjul! :)

    SvarSlett
  5. Ja han er pusen over alle puser med sånne gaver! Skulle tro dette var en til meg fra meg gave, men all ære til katten jeg ante ikke at den låg under treet :)

    SvarSlett
  6. Bare gled deg, det er sååå mye fint i den boken! Riktig godt nytt år også; takk for all inspirasjon i året som gikk:-)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...