søndag 16. desember 2012

Firfisler som varmer


Når jeg skulle ta bilder av lageret kom jeg over flere prosjekter som jeg ikke har vist frem. Mellom flere vottepar ligger disse firfislevottene. Syntes disse vottene er utrolig stilig! Har også strikket et par i brunt og blått, men de er solgt uten å ha tatt bilde av dem. Mønsteret husker jeg ikke hvor jeg har funnet, men en plass på nettet er det nok. Disse passer til en liten tass på 4-5år så får vi håpe de engang får en eier :) Mener å huske at de er strikket i silja fra gjestal.

I helgen har vi vært i julebesøk, kos fra fredag til søndag, men lite strikking, det får tas igjen i juleferien :)

Stine

2 kommentarer:

  1. Så stilige de var! Tøffe guttevotter :) Kombinasjonen grønt og brunt er så fint :)

    SvarSlett
  2. Så masse fint du strikker :)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...