lørdag 1. desember 2012

En måned..


... med glede er på vei. November er over og jeg ønsker desember hjertelig velkommen! Lysestaker skal i vinduet, levende lys og pynt i alle kroker, kalendergleder henger i trappen, julekakene ligger i bokser men de minker mystisk og mye annet kos, en glede hvert år :) I år har november gått med til julegave strikking. Syv gaver er ferdig, en må festes tråder på og den siste er på pinnene. Mye små strikk under treet fra oss i år.

Til de tre prinsessene blir det tovede prinsessekroner. Til de 11år gamle jentene blir det hver sin lue, en får lue med sirkler fra Arne og Carlos og den andre, en litt mer jente jente, får lue fra bloggeren Touch of Vanilla, har ikke satt på blomsten og har konkludert med at den kanskje kan legges ved med litt tråd så mottakers mor kan sette den på hvis jenten ønsker :) takker mamma for den ideen! Til minste prinsessen min er det blitt rillestrikkede nøstebarnvotter og siste gaven er til en tøffe kar på 6år som får seg pirat pannebånd.

Utenom julegavene ble det et par bom-strikkede nøstebarn votter, en fuglemammas omslagsboddy fra myk start. En restelue etter islender luen og det jeg egentlig er mest fornøyd med, jeg greide å bli ferdig med en ufo, en rullegenser med riller fra nøstebarn som jeg begynte på i sommer.

En halvferdig jakke igjen og de to julegavene så kan jeg endelig grave hodet ned i garnkassen igjen for å finne et nytt prosjekt :) *glede* Rart at det er alltid kjekt å begynne på et nytt prosjekt, men ikke alltid like kjekt å avslutte det.

Stine

2 kommentarer:

  1. Du ser virkelig ut til å være i rute til masse kos i adventstiden!!! Heldige alle som får strikk av deg!!! God advents tid!!!

    SvarSlett
  2. Imponerende produksjon! God adventstid =)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...