torsdag 8. november 2012

Reste-lue

Etter Islender luen ble det selvfølgelig noen garn rester igjen. Jeg er skikkelig dårlig på å bruke rester og de havner som oftest i en boks med andre egentlig veldig flotte rester. Men denne gangen ble restene liggende fremme og når jeg var lei av å strikke på de prosjektene jeg egentlig burde strikket ferdig *kremt* så begynte jeg på noe nytt *sjokk?*


Begynte egentlig på en julegave, et pannebånd til en liten pirat MEN det var ikke nok rester, typisk? Så måtte rekke opp pannebåndet og begynte heller på en liten lue. Fant ikke noe oppskrift, men tok utgangspunkt i noe jeg fant på drops sin flotte side J
Luen er strikket i drops Nepal på pinne nr 5, så dette gikk fort. Luen er deilig myk og satser på den passer på et lite hode i størrelse 6-9mnd J Luen veier bare 46gram så er enda noen små rester igjen, så får se hva lite det kan bli J

Stine

3 kommentarer:

  1. Så søt! Og smart måte å bruke restegarn på :)

    SvarSlett
  2. Så fin den ble! Kanskje litt pynt til luen? Eller til andre prosjekt - kjekt å ha sånt på lur :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja litt pynt hadde gjort seg :) Du sier noe der, men syntes det er vanskelig å pynte uten at luen blir jentete eller guttete :/

      Slett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...