torsdag 22. november 2012

En lue te hue!

Denne uken har gått alt for fort! Har vært på høst fest på asylmottaket, handlet julegaver, skrevet og levert inn oppgave phu.. godt ikke alle uker er slik!
 
Også en julegave er klar ! Lue med sirkler fra Arne og Carlos. Strikket denne til min kusine og den er blitt godt brukt, så håper den faller i smak også hos min kjæres fadderbarn på 11år. Jenter på den alderen er ikke alltid like lett å treffe blink hos så sender med et "byttekort" ;)
 

Luen er strikket i Nepal fra drops, mange julegaver i det garnet i år. Strikket luen på pinne nr 4, så fulgte ikke helt oppskriften. Gik med 83gram garn før dusken. Dusken veier et halvt tonn så jenten kommer til å bli sterk i nakken! Håper den er "røff og tøff" nok for mottakeren :) Alltid spennende å strikke til ungdommer.
 
Sender også denne inn til pinnekrokens juleglede konkurranse.
 
Stine

5 kommentarer:

  1. Jeg har full forståelse for din spenning knyttet til ungdomsstrikk, for det er jammen vanskelig! Lua var stilig, synes jeg, men det var kjempelurt å sende med et byttekort - den ideen lagrer jeg :)

    SvarSlett
  2. Jeg syns lua ble VELDIG fin! Men som du sier, det vanskelig å si hva som slår an når "de små" ikke er så små lenger... Lykke til :-)

    SvarSlett
  3. Denne lua var kjempefin! Den kommer helt sikkert til å falle i smak:D

    SvarSlett
  4. Kjempefin lue! Heldig 11-åring spør du meg ;)

    Tusen takk for nok et flott bidrag til Pinnekrokens Julegledeutfordring!

    Hilsen Eirin
    -Pinnekroken-

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...