torsdag 29. november 2012

Aj Aj Captain

 
Etter mye jente strikk er endelig gaven til den ene lille gutten som får strikket gave fra oss i år ferdig. Et pirat pannebånd med inspirasjon fra drops sin lue med hodeskaller på. Jeg har strikket pannebåndet i Lima som er det garnet man skal bruke etter oppskriften, men jeg valgte å strikke hele på pinne nr 3 og la ikke opp så mange masker som jeg skulle. Syntes fortsatt pannebåndet er litt i største laget for en 6år gammel gutt, men får sende med en byttelapp mot en mindre størrelse :) 
 

Gikk med usle 42gram garn så har nok til å strikket et til, men tror jeg da enten kutter en hodeskalle eller går ned en pinne størrelse. Lurer på om det er jeg som strikker så slapt eller om mønsteret er helt på viddene?

Syntes det ble en tøff gave til en tøff gutt, så satser vi på at bestemoren hans ikke har strikket ørten luer til han fra før!

Stine

4 kommentarer:

  1. Hei Stine, Du har vunnet konkurransen på rareruskbloggen! Er du grei å sende meg en e-post med adressen din til lettertoline@gmail.com, så kommer gaven i posten en av de nærmeste dagene! Takk for fin respons! Og det pannebåndet var bare supertøft!

    SvarSlett
  2. Det var et tøft pannebånd, blir nok en fornøyd mottaker:-) Koselig blogg du har, du lager mye fint:-) Legger meg til som følger. Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  3. Så tøft!
    Flott gave til en liten tøffing :)

    SvarSlett
  4. Så stilig det var! Det er ikke lett å finne gaver til gutter, synes jeg, men dette var en god ide :)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...