tirsdag 9. oktober 2012

Strikke abstinenser!


























Etter en måned i Kenya ble oppholdet kortet litt ned pga hendelser i familien. Får fortsette praksisen min i Norge og hadde en kjempe opplevelse på barnehjemmet. Smil og historier som kommer til å følge meg på godt og ondt.


Men en måned i Kenya gav ikke bare en opplevelse for livet, det gav også store strikke abstinenser! Jeg heter Stine og jeg er en strikkoholiker :/ Har virkelig kost meg med strikkepinnene etter jeg kom hjem :) Ille? eller en god indikator for at man har rett hobby? :)


Har også hatt dårlig nett så har hatt meg en runde på alle strikkebloggene for å se alt det fine som er kommet frem mens jeg har vært vekke. Masse fin inspirasjon.


Stine

7 kommentarer:

  1. Syns ikke det er ille at du får strikkeabstinenser, nei. Helt naturlig det når man ikke får gjort noe man storkoser seg med på ei lang stund ;)

    SvarSlett
  2. Strikkeabstinenser er skikkelig fælt, jeg måtte ha meg ein strikkefri periode for noen uker siden og holdt på å gå på veggen. Godt å høre du er gjenforent med pinnene :-)

    SvarSlett
  3. Strikkeabstinenser er skikkelig fælt, jeg måtte ha meg ein strikkefri periode for noen uker siden og holdt på å gå på veggen. Godt å høre du er gjenforent med pinnene :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Men etter en strikkefri periode kommer mange koselige strikke stunder :) HELDIGVIS!

      Slett
  4. Kjekt å ha deg tilbake igjen, selv om det kanskje ikke var helt etter planen. Og en pause fra strikkepinnene gjorde kanskje kjærligheten enda sterkere? ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig kjekt å være tilbake også :) Ja kjærligheten til pinnene vokser, lærer eg meg fletter engang så e ting flott hehe

      Slett
  5. Fantastiske Kenya. Jeg har selv vært der i 3 mnd og jobbet da på Aga Khan sykehus i Nairobi. Det var en opplevelse for livet. Jeg hadde med meg både garn og pinner, men strikket ikke ei eneste maske.... Hehe.

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...