onsdag 17. oktober 2012

Min lille "gi vekk"

I helgen tippet besøkstelleren min 10 000 besøkende og i den anledning som det heter på fint så skal jeg ha en liten "gi vekk" ! Har sett og ikke minst deltatt på mange gi vekker rundt om i den O-store blogg verden og tenkte det var på tide å prøve seg selv. Fant aldri helt ut hva jeg skulle ha i denne lille gi vekken og valget falt på å starte i det små med en liten en av diverse ting som allerede lå i mitt lager.

 
Den lille "gi vekken" min inneholder 12 knapper og to hjemmelagde maskemarkører :) Håper dette faller i smak hos noen.

"Gevinsten" øker! Fant ut jeg skulle "slå et slag" for det mange ser på som billig-garn. Jeg selv bruker både billigere og dyrere garn og er godt fornøyd med begge deler. Kanskje dette blir første møtet for noen med et annet alternativ? Bomullsgarn fra søstrene grene, har brukt til både kjøkkenkluter og siklesmekke :) Silja garnet er fra gjestdal, står strømpegarn på det men jeg har brukt det til mye forskjellig. Inneholder det samme som sisu til sandnesgarn. Veldig gode både til sokker, bukser, tynne gensre osv :) Begge to i lilla, for mørkt å ta bilde ute så fargene får bli et spennings moment ;)


For å delta i lotteriet så har jeg tatt utgangspunkt i andre blogger og sier derfor at man kan få to lodd. Et lodd for kommentar og et lodd for å bli følger, skriv hvor mange lodd du tar maks to J Håper noen har lyst å delta J Trekning blir siste i måneden, passet godt med at det er akkurat to uker til.
Stine

16 kommentarer:

  1. Gratulerer =D
    Slenger meg gjerne på med to lodd :P

    SvarSlett
  2. Så søte knapper! Jeg melder meg på med både kommentar og følging, så to poeng! Og du ligger allerede i "blogger jeg leser"-feeden på min blogg, men det er kun fordi bloggen din er fin - gratulerer med så mange besøkende :)

    SvarSlett
  3. Gratis :-) hiver meg på med 1 lodd jeg ...

    SvarSlett
  4. Jeg trekker to lodd, liker bloggen din:) Gratulerer med 10 000 besøkende!

    SvarSlett
  5. Gratulerer!!! Knallbra! :) Melder meg også på med to lodd, følger deg fast og du ligger under "blogger jeg leser". Du er kjempeflink! :)

    SvarSlett
  6. gratulere - og er med i trekningen med to lodd

    SvarSlett
  7. Så flott blogg du har, det er nok første gangen jeg er her inne - men hit kommer jeg gjerne igjen :)
    Jeg er med og trekker to lodd - forstatt fin uke!

    SvarSlett
  8. Jeg er med!! Er allerede følger av bloggen din :-) hyggelig å finne innlegg fra deg igjen.

    SvarSlett
  9. Grattis!Jeg blir med! Kjekt at du er tilbake!

    SvarSlett
  10. Jeg er med, to lodd på meg :-)

    SvarSlett
  11. Her var det mye fint! :-) Jeg tar to lodd

    SvarSlett
  12. Koselig med give away! Jeg vil være med; to lodd på meg :)

    SvarSlett
  13. Gratulerer! Jeg blir gjerne med og tar to lodd. Skal bli spennende å følge deg.

    God lørdagskveld!

    Hilsen Ingunn

    SvarSlett
  14. Hei.
    Så fin blogg du har. Her fant jeg masse inspirasjon.
    Gleder meg til å følge deg videre.
    Jeg trekker gjerne to lodd. :)
    Ha en fortsatt fin søndag. :)

    SvarSlett
  15. Grattis! Allerede følger, så da blir det to lodd på meg. Utrolig søte knapper! :-) Bikker snart 10 000 jeg også forresten. Stas! :-)

    SvarSlett
  16. Grattis! Allerede følger, så da blir det to lodd på meg. Utrolig søte knapper! :-) Bikker snart 10 000 jeg også forresten. Stas! :-)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...