mandag 15. oktober 2012

Garn sa du?

 
Tok det som et tegn at jeg kom hjem et par dager før drops sitt salg av Baby Merino var over. Har sett på dette garnet før og syntes et var litt "merkelig" men å så mykt og deilig det er å strikke av! Selv om pinnene er tynnere så er baby strikking ganske koselig, skjønner ikke helt hvorfor jeg har vegret meg å strikke til venninners små-troll som nyfødt. De har som oftest fått større plagg og det er vel flott det og? ;)


Denne gangen er garnet kjøpt med mer eller mindre en plan! Som oftest på salg så kjøper jeg bare litt forskjellig og lageret bare vokser, med den tanke at en eller annen gang så blir det no brukt !? Så denne gangen laget jeg en liten "skisse" over hva jeg har lyst å prøve meg på og kjøpte litt garn til disse formål :) Så spørst det om jeg greier å følge listen min *kremt*


Kjøpte en del nøytrale farger og noen jente/gutte farger. Etter som jeg som mange andre prøver å minke garn lageret tror ikke jeg at hvor mye jeg kjøpte er relevant ;)


Og nå er det plutselig nytt salg hos drops denne uken, aj aj aj...

Stine

4 kommentarer:

  1. For en deilig samling garn! Jeg er enig med deg at babymerinoen føltes litt merkelig i starten, men det blir supermykt og fint når det er strikket. Gleder meg til å se hva du tryller frem.

    SvarSlett
  2. Hei.
    Takk for koselig kommentar på bloggen min! :-) Det var masse fint på din blogg også! Dette garnet var kjempefint. Skal følge med i spenning for å se hva det ender opp som :-).
    The knit kit har jeg forresten kjøpt på strikkenett.no.
    Hilsen Mette.

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se hva det blir av alt dette fine ...
    Takk for hyggelig kommentar hos meg!

    SvarSlett
  4. Heisann, takk for kommentar på bloggen min.
    Utrolig fine farger! :) Blir spennende å se hva det blir;)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...