lørdag 13. oktober 2012

10 000 besøkende :O

Plutselig så jeg at besøkstelleren hadde passert 10 000 i går, wow! Kjempe artig at så mange velger å ta turen innom mitt lille hjørne J Er også veldig kjekt når noen velger å legge igjen en kommentar, både fordi det er kjekt å høre hva folk mener, men kjekkest er det at da får jeg link til andre flotte strikkeblogger J

For det er så utrolig mye flott inspirasjon der ute i den ooo store strikkeverden. Får både gode tips og ALT for mange ideer, i alle fall i følge mannebeina i huset. Holder akkurat på med en jakke, nettopp med inspirasjon fra en blogg, med mønster funnet på en annen blogg, kan det bli bedre? 

Strikking blir bare kjekkere hvor flere teknikker jeg lærer og med tanke på at jeg lærte å strikke (annet enn barneskole strikking) i fjor sommer så må jeg si meg veldig fornøyd J Neste utfordringene er å lære å strikke fletter, klippe i strikketøy og strikke genser fra toppen og ned. Gleder meg allerede for å åpne nye dører i strikkeverden J Og ikke minst dele strikkeplaggene mine med kjære blogg-venner.
Men når bloggen engang passerte 10 000 besøkende så må det kanskje feires med en liten «gi vekk» ja her kjører vi norsk hele veien! Har ikke funnet ut hva «gi vekken» min skal inneholde og hvilke «regler» jeg skal ha for å delta. Men 10 000 er et fint tall å prøve ut min første «gi vekk», jeg syntes i alle fall at det er veldig kjekt å delta hoa andre J

Takk for alle besøk og fine kommentarer, og hjertelig velkommen tilbake J
 

Stine

3 kommentarer:

  1. Gratulerer, det vil jeg selvfølgelig delta på! :D du har mye å glede deg til med teknikkene, og du vil nok bli overrasket over hvor greit det går :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Ja må bare finne ut ka eg skal ha i "gi vekken" min :)

      Slett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...