søndag 12. august 2012

Space Invaders

Eg ve te Bergen, ve te Bergen me det samme ! Stor koser meg i føde-byen, endelig hjemme ! 


Nå er enda en julegave er klar :) Blir ikke så mange gavene og ikke blir de så store, men noe skal jeg greie å strikke før jeg tar turen til Kenya i tre måneder ! Kanskje jeg finner meg en strikkebutikk der nede, noen knapper og litt farge inspirasjon :) Blir ikke mye strikking der nede ergo lite blogging, men kanskje det kommer et bilde og to av de søte små vi skal jobbe med :)




Luen er strikket i Rubin fra Gjestal på pinne nr 4. Mottakeren har selv valgt fargene så satser vi på at vedkommende ikke leser bloggen min :/ Mønsteret er fra Arne og Carlos, Space Invaders. Strikket luen til min onkel tidligere i år, se her!

Måtte bare ta med bilde under, se vepsen som ville komme å ta meg ! Løp fort inn så ingen bilder av luen på, men fin ble den ;)




Stine

10 kommentarer:

  1. Det var en kul lue! Vepsen fikk sneket seg med på bilde gitt:-)
    Jeg savner Bergen!God tur til Kenya.

    SvarSlett
  2. Den ble kjempefin! Flott i lilla sammen med sort og hvitt:)

    SvarSlett
  3. Kenya i tre mnd? Det hørtes spennende ut. Fint med lilla på toppen forresten :-)

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har strikket :) Kul lue! Synes også det er morsomt å strikke både Marius og Space Invader. Spennende med Kenya i tre måneder - har ikke hatt tid til så mye bloggsurfing i det siste, så jeg har ikke fått med meg hva du skal der (hvis du har skrevet om det da ;))? Du må jo gjerne blogge da, selv om det ikke inkluderer strikking ;)

    SvarSlett
  5. Disse fargene falt jeg for, flott lue!

    SvarSlett
  6. For en flott blogg. Her var det mye fint :) smekkene var supersøte og en flott ide!

    SvarSlett
  7. Flotte presanger ;)
    Bergen er best!!

    God helg!!

    SvarSlett
  8. Kjempefin lue i flotte fargar. God tur og lykke til i Kenya!!

    SvarSlett
  9. Utrolig kul lue :) Helt enig i at Bergen er BEST!! He he :)
    Ha en fin kveld videre og god tur til Kenya :)

    SvarSlett
  10. Så kul lue! Har en sønn som ønsker seg en sånn :)

    Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg:)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...