onsdag 1. august 2012

Juli-strikk

Sommer kommer sommer kommer sol og regn og latter og sang.. Man kan ikke skryte over at det har vært sol og varme, men kost oss har vi :) Litt strikking har det også blitt ! Bilde lyver litt. Sommeren har nemlig ikke kun vært sommeren uten regn, den har også vært *sommeren Stine begynte på alt for mange store prosjekt på engang!

Jeg har tre halvferdige prosjekter pågang + jeg har fire prosjekter jeg klør i fingrene for å begynne på ! Ok et av de fire er jeg ikke like giret på ;) Har lovet meg selv å strikke ferdig ene ufoen før jeg får begynne på noe nytt. Det gjelder nemlig å være streng *knis*

Men juli litt ble det, UuuuHu sokker som har plassert seg godt ned i gavekurven, bestefartrøye i alpaca som rett og slett ble herlig myk ! Og tilslutt tre smekker, anbefales å prøve seg på :)

I hu og hast strikket jeg en smekke til før vi reiste på ferie, den ble overlevert og tatt rett i bruk av verdens søteste lille jente jeg er så heldig å være fille-tante til :)

Det ble også overlevering av diva-monster buksen og glad er jeg for det ! Den kunne ikke vært mindre, snakk om bukse bom ! Så må nok ta frem pinnene og strikke en ny til go-jenten :)

Stine

4 kommentarer:

  1. Så utrolig mye fint du lager, fikk lyst til å strikke noen av de søte smekkene.

    Kjenner meg godt igjen i ønsket om å begynne på nye prosjekter, selvom det ligger noen ufoer i strikkekurven. Det er bare så mange ideer og mye fint å strikke, så tiden strekker ikke helt til.

    Legger meg til som følger.

    Ha en forsatt fin sommer!

    SvarSlett
  2. Hei så koselig blogg du har!:) Masse fint du lager her!! du er tilføyet leselisten =)=) takk for koselig kommentar inne hos meg :) :) Klem fra M

    SvarSlett
  3. Deler du mønsteret på de søte smekkene? På forhånd takk.
    Flott blogg "by the way", som jeg kommer til å kose meg med fremover.
    Spent på hva som blir ditt neste prosjekt. Lykke til.

    SvarSlett
    Svar
    1. Mønsteret står som link når jeg la ut smekkene :) Kjekt du liker det jeg strikker, alltid koselig å høre :)