søndag 1. juli 2012

UuuuuHu! sokker



Dette tror jeg må bli de siste uglene på en stund her hos meg, fikk virkelig helt dilla på mønsteret. Sokkene er strikket av restegarn etter Mariusgenseren, sennepsgult og brunt er blitt en ny favoritt!

Sokkene er strikket etter eget mønster i siljagarn på pinne nr 3. I størrelse 23 er disse sokkene raske å strikke :) Har hele tre potensielle mottakere så hvem som får de blir vel heller litt tilfeldig. Syntes det er kjekkere å strikke når man ikke "må" strikke :)

Ser at mange her ute i strikkeverden har mange UFOer liggende, men det er ikke noe for dette liste-mennesket her nei. Holder med å ha to prosjekter på pinnene ellers blir det rot i systemet, lite kreativtrot her i gården ! *hihi* Så siden dette er ferdig kan jeg nå dykke ned i nøstebarn boken :) Alltid spennende med noe nytt !


Stine

10 kommentarer:

  1. Kjempe fine sokker;) morsomt med ugler på de;)

    SvarSlett
  2. Stilige sokker! Jeg er en av de som har sikkert ti UFOer liggende,-)
    Det er liksom alltid noe nytt gøy å strikke.....

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja mye fint å strikke og det er det som motiverer meg til å strikke ferdig for da kan eg begynne på noe nytt :D Men må si at er det noe som bare blir feil og som ikke blir fint så kan det bli liggende en stund og ikke regnes helt med ;)

      Slett
    2. Enig der. Jeg skal strikke uglene dine om en stund jeg også, men har litt overdose på ugler, fordi jeg har strikket 5 uglegensere de siste månedene og har lovet bort en til.....sliter med å få den på pinnene...

      Slett
  3. Jeg har ofte ett "hovedstrikketøy", som gjerne er et stort prosjekt som det ikke er så hast med. I tillegg har jeg på gang noen mindre, alt ettersom. Noe er tv-strikk, noe er besøksstrikk, noe er utestrikk, noe er konsentrasjonsstrikk. Og noe er så kjedelig at man må ha noe annet ;) mitt største problem er å feste tråder og sy i knapper før jeg går løs på nytt prosjekt.. Der er jeg ikke så flink ;) Flotte sokker! Den ugla di blir nok populær skal du se :)

    SvarSlett
    Svar
    1. så herlig! Men enig i at tråder er kjedelig å feste! Ønsker meg montør til bursdagen :P

      Slett
  4. Så gøy med ugler!! Jeg må få strikket noen sokker, men det blir liksom aldri......

    SvarSlett
  5. Så fine og artige sokker :) Ser at ugler er veldig inn i år og det forstår eg godt for de er jo så søte :) Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  6. Så utrolig søte disse var! Og tenk at jeg ikke har oppdaget bloggen din før, gleder meg til å følge videre:)

    SvarSlett
  7. Så flotte små sokker du har strikka her!! Ønsker deg god helg:)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...