tirsdag 3. juli 2012

Små gleder!


Knapper små, gule, blå, oppi strikke kurven nå. Passer til gensre små, før de takes på. Hvis man har litt fantasi så passet teksten til blomster små melodien, hvis ikke er det et veldig dårlig rim ;)

Når jeg strikket Marius-tunikaen så skjønte jeg fort at det var noe så manglet i mitt strikke lager, nemlig knapper! Strikke plaggene ble aldri helt ferdig, de manglet knapper. Når jeg ser rundt på alle de flotte strikkebloggene og alt det fine som strikkes så er det lett å se at knapper utgjør en viktig detalj.

Jeg bestilte meg noen knapper på ebay, litt skeptisk, men se alle de fine knappene jeg fikk :) Har rundt 20 knapper av hver type så det må holde til en del prosjekter. Noen passer til gutt, andre til jente og noen kan vel brukes av begge kjønn :) Ebay var mild mot studentkontoen min selv om knappene kom helt fra Kina. Så får jeg heller kjøpe knapper på lokale butikker når jeg finner noen jeg virkelig liker :)

Har en følelse av at Hallo Kitty knappene kan bli poppis hos tante-jentene :) Er veldig glad i tre knapper så håper det er praktisk til små barn :)


Stine

4 kommentarer:

  1. Ohhh så mange flotte knapper.
    Ser mange bruker ebay - kanskje jeg burde ta meg en tur innom og titte jeg og. Er heller slunkent hos meg når det kommer til brukende knapper. Hehe finnes flere ufoer som nettopp bare mangler knapper :p
    Ønsker deg en flott tirsdag
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  2. Oj, kjempemange fine knapper!Knapper er jo prikken over i'en på et strikkaplagg:-)

    SvarSlett
  3. Takk for at du vil være med å feire hos meg!

    Et voksende knappelager er viktig for å rette knapper til rett genser;) Mange flotte på etsy også!! Så mye som du strikker vil du garantert trenge mange nye knapper i månedene som kommer...

    God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ååååå ja der var mye fint! hehe måkke vise sånt ;)

      Slett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...