fredag 20. juli 2012

Kjøkkenkluter

Selv om jeg syntes det er sjit kjedelig å strikke kjøkkenkluter så er de über gode å bruke ! Tante syntes klutene var akkurat i hennes strikke nivå, ikke det at hun ikke kan strikke større ting, men hun har enda en genser som hun begynte på til min bror,  nevnte jeg at min bror er 27 år ;)


Sååå hun strikket to flotte kluter under besøket og jammen fikk ikke jeg de :) Kjempe stas! Nå har jeg tre flotte kluter i skuffen min, og strikker jeg en innimellom selv så kan dette bli bra :)



Lite strikking i om dagene, har nemlig fått besøk igjen! En venninne og guttungen har tatt turen hit og vi skal kose oss noen late dager. Kjempe kjekt med besøk! :D Så får flyttekasser bare være stablet vekke litt til og heller kose oss :)

Stine

2 kommentarer:

  1. nydelige sommerfarger! ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Flotte kluter, du er heldig som fikk disse for hjemmestrikkede kluter er det beste som finnes! :)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...