søndag 8. juli 2012

Det hele begynte med... Fana votter

For ca et år siden omtrent på denne tiden så begynte strikke hikken min. Jeg var på sommerferie hos mamma, strikking hadde ikke vært det store, kunne strikke sokker og votter men gleden var så som så. Men så lærte jeg å strikke mønster ! Jeg trodde helt ærlig at det var sjit vanskelig ! Så feil kan man ta !

På en kveld kom den første av disse to Fana vottene i dame størrelse. Og siden har jeg vært hektet :) Lært meg etterhvert bukse, genser, kjole og når holder jeg på å lære meg noe helt nytt! Bare å vente i spenning, men tror det kommer til å ta litt tid før det blir ferdig :/ Men fint blir det :)

Strikke gleden blomstrer og jeg koser meg med pinner og garn. Er heldig å ha en kjempe flink mentor, ikke minst med stor tålmodighet ;)

Må også nevne at jeg har bursdag i dag! Hurra for meg! Har fått symaskin av mamma og pappa så nå kan jeg lære meg å sy i armer :)

Stine

9 kommentarer:

  1. Gratulerer til deg! Fine første-mønster-votter :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen og med fin blogg! Mitt første besøk her men det blir nok flere :-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen:-) Finfin gave du har fått!

    SvarSlett
  4. Nå har det blitt mandag, så da må jeg vel si gratulerer med gårdagen! :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen i går, håper du hadde en kjekk dag.

    SvarSlett
  6. gratulerer! kjempe flotte votter :)

    SvarSlett
  7. Litt strikk og du er hekta;) Gratulerer så mye med dagen i går!!! ...da regner jeg med nåværende prosjekt inneholder isydde ermer??? Gleder meg til å se!:)

    SvarSlett
  8. nydelige votter! Digger lilla og lurer på å strikke et par votter med disse farvene til meg selv også.

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...