fredag 29. juni 2012

Strikk til nøstebarn!


Endelig har jeg også fått denne herligheten ! Bursdags gave fra min kjære, selv om jeg ikke har bursdag heeeelt enda.. Fant den og bestilte den selv, men han betalte så en meeeeeget grei ordning ;)

Ute er det ruskevær så en kopp kakao og denne herlige boken nytes under et varmt pledd. Plutselig så var ikke det dårlige været så ille alikevell ;)

Er så mange flotte nøstebarn plagg rundt om på de forskjellige bloggene, farger, mønstre og pynt-ideer finnes i massevis, så hvor skal jeg begynne :) Et herlig dilemma! Har to prosjekter på pinnene så har enda litt tid å velge :)

Den herlige koppen har pappa valgt ut, han mente teksten passet bra.. *kremt*


Stine

4 kommentarer:

  1. Det er supert med nytt lesestoff når det er sånn en fin bok. Jeg har ikke boken selv, men den er på listen min også. Jeg var innom nøstebarnbutikken da jeg var i Norge i mai og da plukket jeg med meg litt garn og hefter,og jeg ble helt betatt av det deilige garnet og oppskriftene. Kos deg med kakao og deilig lesestoff.
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja mye fint i boken :) Min student konto har desverre ikke helt råd til så mye nøstebarngarn, men engang skal også det prøves :)

      Slett
  2. Denne boka blir du glad i! Bare husk at plaggene ofte er litt korte og brede, så det kan være lurt å legge på et par cm :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk,har sett andre skriver det også godt at folk deler erfaringen slik at alle slipper å strikke "feil" :)

      Slett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...