tirsdag 19. juni 2012

Mentor strikk!

Eksamen er over, 85års dag er feiret og jeg koser meg i føde-byen! Har ikke blitt så mye strikking, men mye besøk og mye kos! I morgen er det tid for litt garnkjøp! Og  må fly opp igjen *akk sukk*

Strikking går i generasjoner og under er litt av mamma sin produksjon i det siste! Fikk et dropsblad av meg til bursdagen og her går det i sokke produksjon! Hun er allerede ferdig med ett par til og neste er også snart ferdig! Ekstrem produksjon! De senepsgule er mine! Lykke :) Kjekt å få strikk selv om man kan strikke selv!

3 kommentarer:

  1. Åh, så lekre <3 de 3 parene til venstre var helt etter min smak - det går mye i slike farger hos meg :) når man strikker setter man om mulig enda mer pris på å få slike gaver selv :)

    SvarSlett
  2. For noen vakre sokker!!! Kjempe flotte, og fargekombinasjonene var supre!

    SvarSlett
  3. Ja mammo er kjempe flinke! :)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...