lørdag 30. juni 2012

Måneds-strikk


Nok en måned er over og enda mer er blitt strikket, men juni har bestått av mye annet. Eksamen er ferdig, besto ble feiret med hele 85år, jeg har vært i fødebyen og jeg har flyttet! Innimellom alt så har det blitt litt strikking :)

Mariusgenseren i senepsgult og brunt ble strikket kun fordi jeg hadde lyst og likte fargen ! En Egon genser ble til og er allerede godt brukt :) UuuuHu ! mønsteret såg dagens lys og votter med mønster er blitt laget, men også en UuuuHu! kjole har snikt seg frem denne er levert som dåpsgave dåpen er ikke før i morgen men noengangar er det godt å være ferdig før ;) Første julegaven er også strikket, en mOnsterbukse til dåpsbarnets storestøster :) Til slutt ble det en djevellue bare fordi jeg likte mønsteret ! Men slike plagg får alltid et hode å varme.

Må si meg fornøyd med juni strikken. Jeg er allerede igang med flere strikk og med strikk til nøstebarnboken nå i min eiendom så gleder jeg meg til videre sommer strikk :)

Ha en fin kveld

Stine

6 kommentarer:

  1. du har virkelig vært effektiv med pinnene i juni :)

    SvarSlett
  2. Du effektiv du også ser jeg:-) kanskje jeg også må ha en opptelling, tror det har blitt noen plagg denne måneden hos meg også

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har strikket:-)

    Takk for at du sa i fra om feilen på bloggen min, tror det er i orden nå?

    SvarSlett
  4. Så masse fint du har strikka :) Åsså så lurt å oppdatera da sånn i slutten av månaden :) Ønske deg ein fine Juli månad :)

    SvarSlett
  5. Mye flott ;) Ja lister er gøy.

    SvarSlett
  6. Så flink du er :-) Takk for fin inspirasjon. Med en sånn "herlig" sommer som vi har så blir det jo tid til strikking, og ullgarnet i fanget varmer godt :-)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...