fredag 1. juni 2012

Mai strikk

Nok en måned er over og vi er kommet helt til juni. Gleden er at nå er det snart sommerferie, men for å få ferie må man ha eksamen *grøss*

Også i mai ble det litt strikking mellom første eksamen den er bestått, woho, glede!, konfirmasjoner og sommervær :) Første ikke-julegaven er strikket, en marius tunika i 1år lurer litt på å prøve den på en unge å se om størrelsen er så feil som jeg tror. Til min Onkel som ble 40år, hurra hurra!, strikket jeg en space invaders lue fra Arne og Carlos, digger det heftet så håper han ble like begeistret for luen som jeg er! Han takket fint, men han er onkelen min så det hadde han vel gjort uansett hva jeg sendte ;) glede! Heklet meg et pannebånd i bommul og prøvde meg på et pannebånd i daisy strikk, var uten strikkepinner en stund KRISE! Til slutt strikket jeg et par med baby selbuvotter, kjekke å ha i gave haugen :)

Er også nesten ferdig med en marius genser i 2år, men den får komme under juni strikk :) Gikk også på en drops salg smell! Men seeee så mange fine farger *dån*

Så nå er det bare å lese til eksamen og gjøre litt god gammeldags pugging, men litt strikketerapi må til innimellom også :)

1 kommentar:

  1. Takk for hyggelig hilsen. :) Du har laget mye fint i mai. :) Lykke til med eksamene!

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...