torsdag 3. mai 2012

Wooopsy Daisy!

Strikkepinne tørken min fortsetter og jeg tar i bruk det jeg har. Har lenge sett på de flotte daisy vestene til pickles, rett og slett kjempe nusselige er de : ) Men som alltid har jeg null tro på egne strikkeferdigheter jadde må være litt mer positiv gitt jeg satte igang med en prøve strikking i ooo lekre farger! Og WOOOPSY daisy der var jaggu meg daisyene fint på rekke og rad på pinnene ah stoltheten suste gjennom kroppen ; )

Men hva skal man med en rekke med wooopsy daisyer på en pinne? Fine ble de, stolt var jeg MEN lite praktiske! Kunne godt tenkt meg å begynt rett på denne flott vesten til pickles, høst vest til fest, men ikke har jeg pinner leeeengsel og ikke har jeg tråd aj aj så man tager hva man haver!

Tok den pinnen jeg hadde, bomullstråd som egentlig skulle bli kjøkkenkluter, helt til jeg fant ut at å strikke kjøkkenkluter er utrolig kjedelig! All kreds til de som lager klut på klut på klut!

Følte jeg hadde full kontroll på daisyene de ble ååå så søte på ullgarnet, men bomull daisyer er ikke like vakkert : / jaja Et pannebånd ble det, litt stor og ser litt ut som rot MEN det er bomull og det må jo være bra nå i dette deilige vår været : )

Stine


1 kommentar:

  1. ÅÅÅÅ, var det vanskelig å strikke daisy maskene???? Jeg har akkurat kjøpt 16 nøster Alpakka som skal bli til poncho. Jeg tenkte også å bruke stjerneponchoen til pickles som utganskpunkt for ponchoen... Men har ikke prøvd meg på daisy'ene før, så er veeeeldig spent!!! Bare å hive seg uti det å prøve....

    Ha en flott vårdag!!

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...