tirsdag 22. mai 2012

Space Invaders!

Min kjære Onkel er blitt 40 år og som den gode niesen jeg er har jeg strikket lue til han! Valget falt på Space Invader - mønsteret til Arna og Carlos. Space Invaders var poppis på 70-tallet og siden han er født på den tiden så må bare denne falle i smak : )
Eneste jeg er litt nervøs for er at den er for "baggy" for en 40-åring : / Til meg ble den litt stor så håper den blir bra til han : ) Bare å krysse strikkepinnene.
Luen er strikket i Rubin fra Gjestal og det gikk med under et nøste av hver farge. Grønnfargen er en rest jeg har spart litt på og syntes den passet godt sammen med brun og hvit :)

Luen var kjempe fort å strikke og liker mønsteret kjempegodt : ) Denne må nok bli strikket engang til !

Stine

1 kommentar:

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...