søndag 27. mai 2012

FARGER

Jeg gikk på en drops smell..  Ble noen nøster drops alpakka, fargene ble litt feil i solen men de er nyyydelige  : ) Kjøpte noen av hvert nøste så nå er det bare å finne noe lite søtt å strikke. Så da har jeg gjort mitt drops salg kjøp, godt det snart er over ; )


Nå holder jeg på å strikke en liten Marius genser i to år. Strikker den i okergul / senepsgul, litt spennende å se resultatatet siden det er en litt knall farge. To år er en fin størrelse å strikke, men må kanskje begynne å strikke noe annet siden ingen av de som får strikketøy av meg er to år ..ups.. Har også garn til en marius genser til meg selv liggende, men det får bli sommerens proskjekt : ) 

Nå skal jeg nyte fine været og pinse helgen : )

Stine 

2 kommentarer:

  1. Så nydelige farger! Hart klart å holde meg unna salget, hittil... Får se om jeg klarer det enda litt til ;)

    SvarSlett
  2. Jeg har også gått berserk i hylla hos en dropsforhandler. Endte opp med 12 nøster alpakka også her.. Fine farger og deilig garn!! Syns den ser spennende ut den mariusgenseren din. Digger de tradisjonelle mønstrene med litt utradisjonelle farger =)

    Blir helt sikkert knall :-)

    Uansett; lykke til med strikkingen!!

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...