lørdag 5. mai 2012

Heklet pannebånd

Hekling var rett og slett kjekt og jeg har heklet meg et nytt pannebånd i bomull :) Først heklet jeg et som ble aaaaaalt for stort bom bom bom, men ingen skade skjedd!

Pannebåndet er heklet i bomullsgarn fra søstrene grene en faaantastisk nipsnaps butikk! Blir glad bare av å tenke på de endeløse reolene med tull og unyttige ting men åå så masse fint som man bare MÅ ha glede glede glede!

En annen glede er at første eksamen er levert så nå er det bare å krysse strikkepinnene for at jeg består og at lesingen frem mot neste eksamen går som det suser! : )


Stine

3 kommentarer:

  1. Hei! Så fint pannebånd! Hadde det vore mulig å få oppskrift til en veeeldig uerfaren hekler ;)

    SvarSlett
  2. Kan jeg spørre hvilke masker du har brukt på det gråe her? :) Og synes du det er tett nok? Varmer det godt? Det var veldig fint! Fikk lyst til å hekle meg et selv :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei jeg er ingen hekler og husker ikke hvilke masker jeg har brukt, må bare beklage :) Men er mange flinke heklere der ute så du får nok hjelp :)

      Slett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...