mandag 21. mai 2012

En ikke-julegave....

Her kommer årets første ikke-julegave. En ikke-julegave er en gave som skulle være julegave, men som etter strikking ikke passer mottaker! *AKK SUKK*
Strikket en søt liten Marius tunika etter mønsteret fra Sandnes garn hefte med klassikere 0-4 år. Skulle være i 1år, kan vel si at den er mer i 2år, kanskje en kort og lubben 3 åring? ; ) Var meeeeeeget fornøyd med meg selv som allerede var ferdig med en julegave, gleden var veldig kortvarig : /

Strikket den i Silja og det gikk med to nøster av bunnfargen. MEN gleden er der enda for jeg har nok garn til å strikke en til : ) Blir ikke med det første!

Prøvde meg også for første gang på knappestolpe, gikk så som så, med noen søte knapper så blir nok denne også brukt av en liten tuppe engang : ) Nok et prosjekt i gave-haugen!
Nå må jeg prøve å begrave strikkingen litt og finne frem den flittige studenten i meg : )

Stine

1 kommentar:

  1. Kjempefin mariustunika! Jeg bare elsker marius-mønsteret og spesielt i originalfargene!

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...