mandag 28. mai 2012

Baby Selbuvotter


Disse vottene har blitt liggende en liten stund, men nå trengte jeg pinnene for å strikke armene på Marius genseren så då måtte de bare bli ferdig : )

De er strikket i Baby Ull fra Gjestal på pinne nr 2 1/2 og veier bare 18g til sammen så ikke en garn sluker! Mønsteret fant jeg på nettet en plass og er strikket i 6-9 mnd.  Kjekke å ha liggende som gaver og siden det er så dyrt å sende pakker i posten så er de praktisk også der : ) Strikket et par i motsatte farger som en venninne av meg fikk sammen med et par tubesokker, har enda mer garn igjen så blir nok et par til : )

Stine


4 kommentarer:

  1. Fine votter du har strikket!

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg:)
    Kjempefine babyselbuvotter! Har hatt slike til begge mine små, og de har vært mye brukt:)

    SvarSlett
  3. Så utrolig fine de var! Fikk lyst å prøve meg på et slikt par selv :)

    SvarSlett
  4. fine i lilla :-) mønster til disse finnes på min logg :-)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...