tirsdag 1. mai 2012

April strikk

April måned er over og mai står for tur med eksamens lesing, konfirmasjoner, 17 mai og vår i luften. Et stort steg mot sommeren er tatt :)

April ble fylt med ting som heldigvis ikke skjer så ofte og det er godt å komme seg over til mai og lysere dager. Litt strikking ble det no også denne måneden. Mest fornøyd er jeg med selbusokkene til meg selv, mest brukt blir nok Arne og Carlos luen til min kusine (egentlig en konfirmasjonsgave). Setesdal kjolen ble så som så, men man lærer så lenge man strikker :) Tennbrikkett etuiet ble årets påskepynt og kurven ble til kun fordi jeg ikke har strikkepinner! Egentlig så trodde ikke jeg at det var blitt så  mye strikk denne måneden men jeg må si meg godt fornøyd med dette :)

Jeg er klar for ny måned med nye strikkeprosjekt :)

Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...