fredag 27. april 2012

Setesdal kjole


Da er jeg ferdig med enda en førstegangs-strikk, min første strikket kjole :)

Den er strikket etter mønster fra SandnesGarn, klassikere 0-4 et hefte som har masse flott i seg! Blir nok mange gaver fra dette :) Den er strikket i silja garn, hadde garnet fra før så et fint garn slanke prosjekt :) Er strikket i 2 år. Er ikke helt fornøyd med kanten nede så tror jeg må ta den opp å sy den på ny, men det får bli en annen dag! Den skal også egentlig ha en falsk knappestolpe, men det har jeg aldri prøvd meg på før så då må jeg ha hjelp fra min strikke-mentor :)

Bruker kjolen som mitt bidrag i utfordringen hos pinnekroken med temaet vår i anmarsj :) Selv om våren er varm så er det godt med litt ull for å passe oss for trekken, an e skummel han derre trekken ;)

1 kommentar:

  1. Så fin setesdal kjole. Kjempe fin i lilla.

    Takk for at du deltar i vår utfordring.

    Marianne
    -pinnekroken

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...