tirsdag 3. april 2012

Påske trekk

Da er påsken igang og jeg spise appelsiner og drikker solo så det tyter ut av ørene! FOR et luksus liv! Etter jeg strikket marius inspirert tennbrikett etui og presterte å si til min kjære at dette er påskepynt fikk jeg et rart blikk tilbake, an e jo ikke gul? Så etter en dag og to kom konklusjonen hans treg som mannebein flest at han syntes at dette trekket var no flott, men et i litt mer påske stil hadde no gjort seg!

DET er ikke ofte at han lirker ut av seg at han ønsker noe strikket så da måtte jeg bare ta frem pinnene, tegne et mønster og strikke i vei :) Siden jeg ikke hadde gult garn ble det påskeharer! Strikket halve i leiligheten og skulle strikke resten i huset, men då greide jeg å glemme det grønne garnet! Så nå er det altså fem påskeharer på tur på en gressmark ;) Litt fantasi må man ha, men trekket ble nå ferdig :)
Mønsteret er eget med inspirasjon fra diverse andre mønstre, strikket på pinne nr 3. Raskt og kjekt påskestrikk :)

God påske!
Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...