søndag 1. april 2012

Mars-strikk

Påsken har begynt og siden påskeharen meg skal fly sørover så har påskeeggene allerede blitt gjemt og funnet! Stor glede i heimen og mye kos med egg! For de som lurte så, nei jeg har ikke unger men et stykk veldig glade mannebein som også er glad i påske egg ;)

At påsken har begynt vil også si at mars måned over og det har blitt strikket litt mer :) Hele 8 prosjekter er blitt ferdig og 3 til er på pinnene og enda fler er på "to knit" listen min! Den tror jeg aldri kommer til å minke kun øke!

Denne måneden har det blitt to stykk marius tennbrikett etui, en stykk lilla lue og en stykk ribbe lue, en mOnsterbukse i størrelse 4 år, en kjøkkenklut og sist men ikke minst en heklet kurv :)

Vil si meg fornøyd med denne månedens strikk. Mye skole betyr mindre strikking men litt har jeg presset innimellom lesing og skole :) Har allerede mange gode ideer på hva jeg kan strikke videre! Skal også på strikkekurs når jeg flyr sørover :) Fletter, hull og annet mønster, blir spennende å se om jeg får til, kanskje en helt nye strikkeverden åpner seg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...